Top 4 email marketing trendova za 2017

Top 4 email marketing trendova za 2017

Kao i svaka druga strategija, email marketing se stalno razvija kako bi poštivao zakone o SPAM-u. Kako smo ušli u novu poslovnu godinu, uzmite ove trendove u obzir kako bi vaša email lista rasla, bolje se posvetili klijentima te izgradili bazu klijenata.

"Reframe" newsletter

Na većini web stranica vidimo "Prijavite se na newsletter" popup ili bočnu traku. To je bio jedan od top email marketing trendova zadnjih godina. Ali email newsletter gubi sve više svoju težinu u korist personaliziranih poruka.

Tražeći nepoznatu osobu ili posjetioca web stranice da se upiše na vašu newsletter listu daje loš rezultat. Trebali biste više toga pružiti ako očekujete da se desi akcija.

Pružite neku vrijednost nekome od koga tražite njegovu email adresu, nešto poput:

  • želite li primati mjesečne obavijesti o novim modelima ?
  • želite li povećati svoje znanje iz vođenja poslovnih knjiga ?
  • prijavite se i poslati ćemo vam 10 primjera izlaznih računa !

Svaka od ovih opcija odmah kaže posjetiocu koje su prednosti, odnosno što dobiva u zamjenu za njegovu email adresu.

Optimizirajte newsletter za mobilne uređaje

Kada se 53% email poruka otvara na mobilnim uređajima (a taj postotak kontinuirano raste) vaše email poruke moraju biti mobilno optimizirane. I tu nema ako, i, ili. U stvarnosti 75% email pretplatnika odmah briše emial poruku ako nije mobilno optimizirana.

Najlakši način je koristiti email platformu koja automatski izrađuje i newslettere kao i poruke mobilno optimizirane. Iako koristeći mobilno optimiziranu platformu, ako sami izrađujete newslettere, prije slanja ih testirajte kako bi vidjeli njihov pregled na mobilnim uređajima.

Neka budu vizualno lijepi

Povećanje pregleda se povećava za 94% ako se u vašem newsletteru pojavljuje barem jedna slika. Slika ih zaokuplja i prati kroz cijelo vrijeme dok čitaju vaš newsletter.

Isto tako koristeći riječ "video" u predmetu vašeg newslettera povećanje otvaranja istog newslettera je za 19% i CTR (click through rate) za 65%.

Ako još niste, probajte slati video u newsletteru, umjesto onih koji sa samo tekstualni ili sa par slika. Naravno za to vam treba platforma koja omogućuje slanje videa u poruci i pripazite da se ispravno pojavljuju na različitim uređajima (platformama).

Kvaliteta nasuprot kvantiteti

U 2017. godini naglašavamo trend važnosti kvalitete nasuprot kvantitete. U prošlosti veliki sadržaj je bio najbolji za SEO svrhe, ali u današnjem ubrzanom svijetu bitno je da se prikažete u najboljem svjetlu.

Isto vrijedi i z vaše email kampanje. Neka vaše poruke budu kratke, slatke i jednoznačne. Ako želite pružiti više informacije, pišite blog. Isto vrijedi i za video. Neka bude dugačak od 45 sekundi do 3 minute. Sve preko toga će dovesti da posjetioc izgubi pažnju.

Probajte ova 4 email marketing trenda i vidite da li će donijeti rezultate. Nemojte se bojati isprobati nove strategije kako bi vidjeli što je najbolje za vaše klijente.

 

go marketing

SEO

SEO - Search Engine Optimization, je metoda kojom vašu web stranicu pozicionirate što više u web tražilicama, kao što su Google, Yahoo ili Bing. Tu postoji čitav niz strategija kojim se to postiže, a krajnji cilj je podizanje organske posjećenosti vaše web stranice preko ciljanih ključnih riječi. Što je određena web stranica bolje poziocionirana na internet tražilicama za željene ključne riječi to je veći broj organskih (besplatnih) posjeta i potencijalnih konverzija u kupce i klijente.

 

PROČITAJTE VIŠE 

DIGITALNI MARKETING

Digitalni marketing je promocija proizvoda i usluga preko jedne ili više formi elektronskih medija i razlikuje se od tradicionalnog marketinga po tome što uključuje korištenje kanala i metoda koji omogućuju analizu marketinške kampanje i shvaćanje što donosi rezultat, a što ne. I sve to u realnom vremenu. 

 

PROČITAJTE VIŠE

E-MAIL MARKETING

Koliko je efektivan Email marketing?

Potrošači koji primaju email marketinške poruke troše 83% više prilikom kupnje. 

Prosječan povrat na email marketing investiciju je 336,00 kn na svaku uloženu kunu.

72% oglašivača smatra da je ovaj ROI (povrat na investiciju) vrlo dobar.

 

PROČITAJTE VIŠE 


TOP