5 pitanja koja će Vam pomoći u odabiru Digital Marketing Tvrtke

5 pitanja koja će Vam pomoći u odabiru Digital Marketing Tvrtke

Bilo da tek krećete u posao ili ste već osnovana tvtka, dodatak digitalnog marketinga u vaše poslovanje je vrlo pametan potez. Kako god, odabir prave digital marketing tvtke može izgledati kao zastrašujući zadatak. Da bismo vam olakšali postupak, sastavili smo pet pitanja koja trebate postaviti svakoj potencijalnoj agenciji prije nego što započnete suradnju.

U kojim industrijama radite ?

Svaka industrija je drugačija. Želite biti sigurni da digital marketing tvrtka razumije vašu industriju ali i demografsku sliku koju želite privući. Krenuti sa tvrtkom koja ima iskustva u vašem području, biti će potrebno manje vremena u upoznavanju vašeg poslovanja a više vremena za razvoj marketinškog plana.

Kako prikazujete naš rast?

Jednostavno kao što i zvuči, ovo se pitanje rijetko postavlja. Izvješćivanje je bitno za razumijevanje napretka (ili nedostatka) u bilo kojoj marketinškoj kampanji. Željeli bi ste da digital marketing tvrtka koju odaberete mjesečno, a čak i tjedno ima izvještaj o statusu kampanje. Ta izvješća će vam dati na uvid točno ono što se radi, a što ne, a samim time pravu vrijednost onog što vam marketinška tvrtka koju ste angažirali daje.

Kako započinje kampanja?

Prečesto marketinške agencije daju malo ili nikakve podatke o tome na koji način počinje proces nove marketinške kampanje. Priprema mora dati okvir u kojem će se kampanja kretati. Bez toga, kampanja će vjerojatno otići u krivom smjeru. Evo kako izgleda jedan proces:

  • kick-off sastanak na kojem se razgovara o poslovnim ciljevima, idejama i strukturi odnosa
  • analiza poslovanja, industrije, ciljanje skupine i konkurencije
  • preciziranje marketinških ideja u strukturiranu kampanju temeljenu na početnoj raspravi i analizi
  • predstavljanje pune kampanje ključnim dionicima u poslovanju

Tko će voditi našu tvrtku ?

Kao što je gore spomenuto, struktura je vrlo važna u svakom odnosu klijent-dobavljač. Agencija koju odaberete mora imati jednu osobu koja upravlja vašim računom. Na taj način, vi, kao klijent, ne morate slati email ili nazivati dva ili tri različita korisnika da bi ste dobili odgovore. Ta se osoba obično naziva voditelj računa ili voditelj projekta. Ponekad će biti osoba koja pokreće i upravlja kampanjom, drugi put će samo održavati odnose. Bez obzira na sve, budite sigurni da postoji smao jedna osoba s kojom ćete komunicirati vezano za vašu suradnju. Sve skup to čini međusobnu komunikaciju umnogome učinkovitijom.

Možete li nam točno pokazati kako je vaš posao pomogao drugoj tvrtki da raste?

Obično je standardno tražiti studije slučaja (case study) prilikom odabira marketinške agencija. Međutim, trebali biste učiniti još jedan korak više, a to je da tražite da vas se vodi kroz cijeli proces marketinške kampanje. Marketing tvrtke koje daju istinske rezultate neće oklijevati pokazati vam kako su uspjele projektirati, razviti, implementirati i napraviti rast tvrtki.

 

go digital

 

 

SEO

SEO - Search Engine Optimization, je metoda kojom vašu web stranicu pozicionirate što više u web tražilicama, kao što su Google, Yahoo ili Bing. Tu postoji čitav niz strategija kojim se to postiže, a krajnji cilj je podizanje organske posjećenosti vaše web stranice preko ciljanih ključnih riječi. Što je određena web stranica bolje poziocionirana na internet tražilicama za željene ključne riječi to je veći broj organskih (besplatnih) posjeta i potencijalnih konverzija u kupce i klijente.

 

PROČITAJTE VIŠE 

DIGITALNI MARKETING

Digitalni marketing je promocija proizvoda i usluga preko jedne ili više formi elektronskih medija i razlikuje se od tradicionalnog marketinga po tome što uključuje korištenje kanala i metoda koji omogućuju analizu marketinške kampanje i shvaćanje što donosi rezultat, a što ne. I sve to u realnom vremenu. 

 

PROČITAJTE VIŠE

E-MAIL MARKETING

Koliko je efektivan Email marketing?

Potrošači koji primaju email marketinške poruke troše 83% više prilikom kupnje. 

Prosječan povrat na email marketing investiciju je 336,00 kn na svaku uloženu kunu.

72% oglašivača smatra da je ovaj ROI (povrat na investiciju) vrlo dobar.

 

PROČITAJTE VIŠE 


TOP