80% kupaca zaboravlja brendirani sadržaj nakon 3 dana

80% kupaca zaboravlja brendirani sadržaj nakon 3 dana

Nakon svih tržišnih i potrošačkih istraživanja, potrošenog vremena, procesa, dizajna i implementacije, koliko dugo se vaše pažljivo brendirani sadržaj zadrži u umu potrošača?

Pa, prema istraživanju tvrtke Prezi, za 80% potrošača odgovor je tri dana.

Istraživanje, provedeno u suradnji s renomiranim kongitivnim neuroznanstvenikom dr. Carmen Simonom, pokazalo je da tri glavna razloga zbog kojih potrošači zaboravljaju sadržaj su:

  • irelevantnost (nevažnost) (55%)
  • nedostatak motivacije za njegovo pamćenje (35,7%)
  • previše sadržaja za pamćenje (30%)

Možda je iznenađujuče, samo 18% ispitanika izvijestilo je o smetnjama zbog kojih su zaboravili većinu sadržaja s kojim dolaze u kontakt.

To znaći da će problem biti sam sadržaj.

Video i konverzacija su na vrhu

Prilikom promatranja koja vrsta sadržaja je najviše pamtljiva, istraživanje je pokazalo da:

  • sadržaj koji govori publici nešto novo je bio najupamtljiviji (27%)
  • 49% je izjavilo da sadržaj koji govori o nečem što se dogodilo im pomaže da ga lakše upamte
  • 37% je ocijenilo videozapis kao najupamtljiviji, a slijede članci (28%) i prezentacija licem-u-lice (21%)

U međuvremenu 70% odraslih od 16 do 24 godine navelo je da je razgovor najbolji način da ih uvjerite da kupuju određene robne marke, pod uvjetom da su osjećali da su robne marke u interakciji s njima.

Isto tako 77% ispitanika smatra da bi interaktivni softver za prezentaciju mogao pomoći zadržavanju više informacija.

 

 

 

go cont

SEO

SEO - Search Engine Optimization, je metoda kojom vašu web stranicu pozicionirate što više u web tražilicama, kao što su Google, Yahoo ili Bing. Tu postoji čitav niz strategija kojim se to postiže, a krajnji cilj je podizanje organske posjećenosti vaše web stranice preko ciljanih ključnih riječi. Što je određena web stranica bolje poziocionirana na internet tražilicama za željene ključne riječi to je veći broj organskih (besplatnih) posjeta i potencijalnih konverzija u kupce i klijente.

 

PROČITAJTE VIŠE 

DIGITALNI MARKETING

Digitalni marketing je promocija proizvoda i usluga preko jedne ili više formi elektronskih medija i razlikuje se od tradicionalnog marketinga po tome što uključuje korištenje kanala i metoda koji omogućuju analizu marketinške kampanje i shvaćanje što donosi rezultat, a što ne. I sve to u realnom vremenu. 

 

PROČITAJTE VIŠE

E-MAIL MARKETING

Koliko je efektivan Email marketing?

Potrošači koji primaju email marketinške poruke troše 83% više prilikom kupnje. 

Prosječan povrat na email marketing investiciju je 336,00 kn na svaku uloženu kunu.

72% oglašivača smatra da je ovaj ROI (povrat na investiciju) vrlo dobar.

 

PROČITAJTE VIŠE 


TOP