GDPR - da li ste spremni?

GDPR - da li ste spremni?

Što je GDPR:

GDPR je Opća uredba o zaštiti osobnih podataka koja počinje s primjenom od 25. svibnja 2018. godine. 

  • Kazne za nepoštivanje odredbi su do 4% ukupnog godišnjeg prometa ili do 20 milijuna eura, ovisi koja je vrijednost viša.
  • Direktiva se odnosi na sve gosppodarske subjekte koji posluju u EU, uključujući mikropodizeća, mala i srednja poduzeća, javne ustanove, agencije i tijela koja prikupljaju podatke
  • Nadzor bi trebala voditi Agencija za zaštitu osobnih podataka AZOP
  • Obaveza mnogih tvrtki će biti imenovanje službenika za zaštitu osobnih podataka (DPO)
  • Potreban je pristanak osobe na korištenje njenih osobnih podataka. U slučaju proboja sigurnosti podataka, tvrtke su obavezne obavijestiti nadležne službe, ali i osobu čiji su podaci povrijeđeni.

Što je sve osobni podatak:

Osobnim podatkom smatra se: ime, adresa, IP i MAC adresa, GPS lokacija, RFID tagovi i kolačići na web stranicama, fotografija, telefonski broj, video snimka pojedinca, OIB, biometrijski podaci, genetski podaci, podaci o obrazovanju, podaci o plaći, podaci o kreditnom zaduženju, podaci o računima u banci, podaci o zdravlju, seksualnoj orijentaciji, glas te mnogi drugi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi.

Više o svemu možete pročitati ovdje: EUGDPR.org

E-mail marketing powered by VIRO ITS

SEO

SEO - Search Engine Optimization, je metoda kojom vašu web stranicu pozicionirate što više u web tražilicama, kao što su Google, Yahoo ili Bing. Tu postoji čitav niz strategija kojim se to postiže, a krajnji cilj je podizanje organske posjećenosti vaše web stranice preko ciljanih ključnih riječi. Što je određena web stranica bolje poziocionirana na internet tražilicama za željene ključne riječi to je veći broj organskih (besplatnih) posjeta i potencijalnih konverzija u kupce i klijente.

 

PROČITAJTE VIŠE 

DIGITALNI MARKETING

Digitalni marketing je promocija proizvoda i usluga preko jedne ili više formi elektronskih medija i razlikuje se od tradicionalnog marketinga po tome što uključuje korištenje kanala i metoda koji omogućuju analizu marketinške kampanje i shvaćanje što donosi rezultat, a što ne. I sve to u realnom vremenu. 

 

PROČITAJTE VIŠE

E-MAIL MARKETING

Koliko je efektivan Email marketing?

Potrošači koji primaju email marketinške poruke troše 83% više prilikom kupnje. 

Prosječan povrat na email marketing investiciju je 336,00 kn na svaku uloženu kunu.

72% oglašivača smatra da je ovaj ROI (povrat na investiciju) vrlo dobar.

 

PROČITAJTE VIŠE 


TOP